Międzynarodowe Targi Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN
Portal KierunekWODKAN.pl został patronem medialnym Międzynarodowych Targów Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN/ W tym roku wydarzenie odbędzie się w dniach 31 maja -1czerwca Organizator - Izba Gospodarcza „Wodociągi Polskie” - już dziś zaprasza wszystkich zwiedzających tradycyjnie do Bydgoszczy.
Targi WOD-KAN to bez wątpienia jedno z najważniejszych wydarzeń naszej branży w Polsce. W czasach, gdy rynek jest pełen niepewności i daleko mu do stabilności, do której przyzwyczaiły nas ostatnie lata, udział w takim wydarzeniu jest szczególnie ważny dla firm działających w tym strategicznym sektorze gospodarki. Obecność na wystawie pozwala na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych. Można tu spotkać wielu potencjalnych klientów i partnerów, co ma znaczenie, gdyż każda nowa transakcja jest niezwykle cenna. Targi WOD-KAN są również idealnym miejscem do poznania najnowszych trendów i technologii. W branży wod.-kan. rozwój w tym zakresie to priorytet, a udział w tak dużym wydarzeniu pozwala na zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami, co jest kluczowe dla dalszego rozwoju firmy. Kolejnym ważnym aspektem jest możliwość promocji swojej marki. Udział w Targach daje okazję zaprezentowania swojej oferty szerokiemu gronu potencjalnych klientów i partnerów – niezwykle ważny argument w trudnych czasach, przy szczególnie intensywnej rywalizacji.
Co w tym roku?
Nie zabraknie pokazów na żywo, multimedialnych prezentacji, także tych z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości, czy okazji do świętowania kolejnych jubileuszy obecności na rynku. Na umieszczonej na otwartej przestrzeni części wystawy znajdziemy najnowsze urządzenia – specjalistyczne pojazdy, maszyny budowlane, z których przynajmniej część będzie można zobaczyć w akcji podczas pokazów. Ekspozycja w hali znów będzie tętnić życiem, wypełniona gwarem rozmów, spotkają się starzy znajomi, zawiążą się nowe kontakty i przyjaźnie. Wreszcie będzie to czas, by odrywając się na chwilę od bieżących problemów, goniących terminów, trwających inwestycji – usiąść wspólnie i porozmawiać o tym, dokąd zmierzamy.
Tradycyjnie wystawcy aktywnie biorą udział w konkursie, z którego wyłonione zostaną najlepsze produkty i technologie. Jest on o tyle istotny dla branży, że to właśnie często nagrodzeni statuetką Grand Prix podczas Targów WOD-KAN wyznaczają nowe standardy rozwiązań i wytyczają ścieżki, którymi warto podążać.
Oferta konferencyjna
Dyskusjom i wymianie doświadczeń sprzyjają także wydarzenia wypełniające co roku konferencyjną część centrum wystawienniczego. Firmy, które zgłosiły swoje produkty i rozwiązania do targowego konkursu GRAND PRIX, najlepsze z nich zaprezentują podczas Strefy Nowych Technologii. Odwiedzający Targi będą mogli wybrać interesujące ich wystąpienia, aby później kontynuować biznesowe rozmowy na stoiskach. Wzorem ubiegłorocznej edycji, drugiego dnia wystawy uczestnicy mogą wziąć udział w kolejnej stacjonarnej edycji konferencji „#must have branży wod.-kan.: Wodociągowcy Wodociągowcom”. Ofertę konferencyjną uzupełniają dodatkowe sympozja organizowane przez samych wystawców, którzy w ten sposób mogą zaakcentować szczególnie ważne elementy swojej działalności.
Ofertę konferencyjną doskonale uzupełnia Strefa Edukacji – przestrzeń zaplanowana trzeciego dnia wystawy, gdzie studenci i wykładowcy z kierunków związanych z branżą wod.-kan. mogą się spotkać i wymieniać doświadczeniami.
Tradycyjnie przyjadą po korzyści
Co roku w Targach WOD-KAN bierze udział około 10 000 zwiedzających – specjalistów z przedsiębiorstw wod.-kan., projektantów, eksploatatorów, przedstawicieli firm wykonawczych, reprezentantów świata nauki. Wystawa to doskonałe miejsce do poznania produktów i usług, które dopiero pojawią się w ofercie. Zwiedzający mogą również skorzystać z różnych promocji i ofert specjalnych dostępnych tylko na targach. Wreszcie obecność na Targach WOD-KAN to również świetna okazja do poznania rozwiązań i pomysłów, które mogą być inspiracją dla własnej działalności. Dzięki temu uczestnicy mogą rozwijać swoje firmy i dostosowywać je do potrzeb rynku.
Komentarze