„Pan Tomek pomaga” – nowe narzędzie dla klientów PWiK Tarnowskie Góry
Pan Tomek to wirtualny pracownik Technicznej Obsługi Klienta, który tłumaczy, jak należy przygotować wniosek o wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wod-kan, wskazuje, gdzie można pobrać mapę zasadniczą oraz doradza, jak przygotować dokumentację techniczną.

Każdy mieszkaniec chcący podłączyć się do sieci wodociągowo-kanalizacyjnej musi się skontaktować z techniczną obsługą PWiK, aby otrzymać niezbędne informacje, jak wygląda procedura złożenia wniosku, jakie wynikają z tego obowiązki, jakie są terminy na rozpatrzenie wniosku oraz termin ważności wydanego już wniosku.
Dzięki Panu Tomkowi klient będzie w stanie samodzielnie przygotować niezbędne dokumenty, a także otrzyma komplet informacji, które prowadzą go krok po kroku przez proces wypełniania wniosku. Pan Tomek wskazuje także skąd pobrać mapy, jak na nich zaznaczać przyłącze oraz jakie są dalsze etapy po złożeniu wniosku.
W ramach projektu stworzono aktywny kalkulator, który pomaga obliczyć średniodobowe zużycie wody i uzupełnić niezbędne we wniosku wartości, bez konieczności sięgania do rozporządzenia.
Zaletą tego narzędzia jest również to, iż Pan Tomek jest dostępny 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, co bardzo odpowiada klientom tarnogórskiego PWiK.
Komentarze