Krośnieński Holding Komunalny uruchomił pogotowie wodno-kanalizacyjne
Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjnego i przypisany do niego numer alarmowy 994 zostały uruchomione z myślą o klientach, którzy korzystają z usług Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego i potrzebują wsparcia pracowników w zakresie usunięcia awarii lub usterki wodno-kanalizacyjnej - podaje portal terazkrosno.pl.

Pod numerem 994 można zgłosić m.in. sprawy związane z eksploatacją sieci i przyłączy oraz sytuacje, które wymagają natychmiastowej i sprawnej interwencji ze strony Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego.
Ponadto, pod numerem 994, przyjmowane są zgłoszenia o braku wody, zbyt niskim lub wysokim ciśnieniu na przyłączu wodociągowym, uszkodzeniu lub awarii wodomierza głównego czy o zatorach w sieci kanalizacyjnej. Ekipa całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego pracuje 7 dni w tygodni i pełni dyżury 24 godziny na dobę.
Więcej czytaj na terazkrosno.pl
źródło: terazkrosnp.pl
fot. 123rf.com/zdj. ilustracyjne
Komentarze