Ten zawód to służba mieszkańcom. Wywiad z Marzeną Wojewódzką
Czy wśród tych wydarzeń było takie, które stanowiło dla pani największe wyzwanie?
W tej pracy trzeba być gotowym na wszystko. Awarie wodociągowe to nie jest łatwy temat, gdyż często oznaczają utrudnienia w dostawach wody. Wtedy moim zadaniem jest współpraca z dziennikarzami. Tłumaczę im, na czym polegają prace, jak długo potrwają oraz informuję o lokalizacjach beczkowozów z wodą dla mieszkańców. Najważniejsza jest szybka reakcja oraz podjęcie działania i ustalenie listy priorytetów. Ponieważ w naszej branży trzeba być dostępnym 24/7 dlatego wyznaję zasadę – przewiduj, aby zawsze być przygotowanym na to, co może nastąpić.
Działania PR-owe są ważne dla wodociągów warszawskich?
Polityka informacyjna jest ważnym elementem naszej działalności. Z naszych usług korzystają każdego dnia ponad dwa miliony mieszkańców aglomeracji warszawskiej, dlatego wszyscy mamy świadomość ogromnej odpowiedzialności. To sprawia także, że nasza działalność to misja na rzecz nowoczesnego miasta, które współtworzymy.
W jaki sposób promujecie państwo swoje produkty, kreujecie swoją markę?
Naszym największym projektem o charakterze społecznym jest montaż źródełek z warszawską kranówką w miejscach publicznych. W miejskich szkołach działa już ponad 200 takich urządzeń, a wkrótce pojawią się one także w instytucjach. Warszawskiej kranówki mogą się napić pasażerowie na Lotnisku Chopina, który jako pierwszy port lotniczy w kraju zapewnia taką możliwość.
Ponadto spółka organizuje piknik z okazji Światowego Dnia Wody, a w sezonie wakacyjnym akcję częstowania warszawską kranówką. Tylko w tym roku rozdaliśmy ponad 180 tys. kubeczków z naszą wodą. Jesteśmy obecni na wielu miejskich imprezach,
gdzie zapewniamy smaczną kranówkę i organizujemy atrakcje.
Na co dzień promujemy także zachowania proekologiczne i zdrowy styl życia. W ramach autorskiego projektu edukacji ekologicznej kształcimy uczniów stołecznych szkół. W ciągu dziesięciu lat trwania programu wyedukowaliśmy blisko 25 tysięcy dzieci i młodzieży. Realizując działania o charakterze prospołecznym i edukacyjnym, podkreślamy naszą łączność ze społecznością lokalną.
Rozmawiał Mateusz Herba „Kierunek Wod-Kan”
Komentarze