rzecznik prasowy PWiK Okręgu Częstochowskiego: Dobra reklama i inwestycja na przyszłość
– Przedsiębiorstwa z branży wodno-kanalizacyjnej najczęściej są naturalnymi monopolistami na terenie swojej działalności, do tego wypełniają zadania komunalne, dlatego budowanie wizerunku takich spółek wymaga odpowiedniego rozłożenia akcentów – powiedziała Karolina Kowalska, rzecznik prasowy, PWiK Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie.

– Na naszej branży w znacznym stopniu spoczywa odpowiedzialność za ochronę jakościową i ilościową zasobów wód i za edukację ekologiczną. To jest dobra reklama, ale i inwestycja na przyszłość – budowanie społeczeństwa odpowiedzialnego i szanującego środowisko. Uważam, że kształtując PR wiele uwagi należy poświęcić działalności z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. CSR to aktywne uczestnictwo w życiu miasta i regionu, współpraca z samorządami lokalnymi, ośrodkami naukowymi, młodzieżą. W ten sposób potwierdzamy szeroko rozumiany solidaryzm ekologiczny oraz wspólną odpowiedzialność za zachowanie bogactwa naturalnego, jakim jest czysta zdrowa woda – zaznaczyła Karolina Kowalska.
Fot.: zasoby własne autora