Wod-Kan z dobrym PR-em, czyli budowanie wizerunku - debata rzeczników na WOD-KAN-EKO
Drugiego dnia XXV Kongresu WOD-KAN-EKO w Łodzi (15-17 listopada 2022 r.) odbędzie się debata pn. ,,Wod-Kan z dobrym PR-em, czyli budowanie wizerunku". Moderatorem debaty będzie Ziemowit Nowak, rzecznik prasowy Wodociągów Kieleckich.

Tematyka:
- wizerunek branży – współpraca w ramach Izby i Stowarzyszeń
- sprawdzone metody budowy „dobrego PR”- działania edukacyjne, akcje informacyjne – dobre przykłady
- PWiK – rola w lokalnej społeczności
- budowanie relacji z mediami
- wodkan w kryzysowych sytuacjach.
Uczestnicy:
Anita Chudzińska, Specjalista ds. promocji i informacji, PWiK Sp. z o.o. Olsztyn
Sławomir Grucel, Starszy Specjalista ds PR, Wodociągi Jaworzno Sp. z o.o.
Agnieszka Jaszkaniec, Rzecznik prasowy - Kierownik działu, Katowickie Wodociągi S.A.
Marek Smółka, Rzecznik Prasowy, MPWiK w m.st. Warszawa S.A.
Anna Tronina, Manager ds. komunikacji, PWiK Sp. z o.o. Tarnowskie Góry
Monika Turzańska, Pełnomocnik Prezesa ds Zarządzania, Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
O XXV Kongresie WOD-KAN-EKO
W programie:
- debaty tematyczne,
- wieczorna integracja,
- wystawa stoisk.
Gospodarze i Partnerzy
Honorowymi Gospodarzami konferencji są: Łódzka Spółka Infrastrukturalna oraz ZWiK Łódź.
Patronem Honorowym wydarzenia została Izba Gospodarcza "Wodociągi Polskie"
Złotym Partnerem Konferencji jest GAMON TRUCKS SP. Z O.O.
Partnerem Platynowym jest Saint Gobain PAM.
Rolę Partnerów Branżowych objęły:
- Wodociągi Miasta Krakowa,
- Wodociągi Białostockie,
- Wodociągi Katowickie S.A.,
- PWiK Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach,
- MPWiK w m. st. Warszawie S.A.
Patronem Honorowym wydarzenia została Izba Gospodarcza "Wodociągi Polskie". Kongres objęty Patronatem Merytorycznym przez Stowarzyszenie Lubuskie Forum Wodociągowe oraz Stowarzyszenie Wodociągowców Województwa Śląskiego.
Organizatorem wydarzenia jest firma BMP Sp. z o.o. wydawca magazynu Kierunek Wod-Kan i portalu kierunekWODKAN.pl. Honorowymi Gospodarzami konferencji są Łódzka Spółka Infrastrukturalna oraz ZWiK Łódź. Złotym Partnerem Konferencji jest Gamon Trucks Sp. z o.o. Partnerem Platynowym jest Saint-Gobain PAM. Partnerem Strategicznym jest Unisoft Sp. z o.o.
Więcej informacji TUTAJ.
Komentarze