Partner serwisu
30 listopada 2018

Warsztaty dla rzeczników: Informowanie lokalnych społeczności, zarządzanie komunikacją kryzysową [TYLKO DLA 15 osób]

Kategoria: V Konferencja Zarządzanie Przedsiębiorstwem WOD-KAN

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, z aktywnym udziałem uczestników, którzy biorą udział w dyskusji, analizie case studies, wykonują zadania szkoleniowe, a następnie otrzymują od trenera informację zwrotną. W praktycznym szkoleniu udział może wziąć maksymalnie 15 osób; liczy się kolejność zgłoszenia.

Warsztaty dla rzeczników: Informowanie lokalnych społeczności, zarządzanie komunikacją kryzysową [TYLKO DLA 15 osób]

Przekazywane treści są zgodne z aktualnym stanem przedmiotowej wiedzy, trendami zachodzącymi na rynku komunikacji marketingowej, oparte o najlepsze praktyki dostępne na polskim rynku oraz doświadczenie trenera.

Szkolenie obejmuje dwa bloki tematyczne. Pierwszy to wiedza ekspercka dotycząca mechanizmów komunikacyjnych, zasad i etapów tworzenia strategii komunikacyjnych do lokalnych społeczności oraz zarządzania komunikacją w kryzysie. Drugi blok tematyczny obejmuje planowanie działań komunikacyjnych z wykorzystaniem techniki burzy mózgów.

1. Zasady budowania relacji ze społecznościami lokalnymi. Oczekiwania społeczności lokalnych wobec spółek miejskich – obawy i nadzieje.

2. Analiza case studies - najczęściej popełniane błędy i wzory do naśladowania.

3. Strategia komunikacji:

  • wyodrębnienie i analiza grup docelowych
  • określenie celów strategicznych
  • budowa przekazu – key message, argumenty, odpowiedzi na wątpliwości.

4. Realizacja działań:

  • przygotowanie materiałów informacyjnych, dobór narzędzi komunikacji
  • jak wykorzystać media i social media
  • jak mierzyć skuteczność działań.

5. Zarządzanie kryzysem:

  • jak rozpoznać i zniwelować potencjalne zagrożenia
  • złote zasady komunikacji kryzysowej
  • dialog z oponentami/krytykami/mediami
  • dlaczego warto mieć manual kryzysowy.

5. Informowanie w praktyce – praca w grupach nad rozwiązaniem problemu komunikacyjnego.

Trener – Urszula Podraza, Partner Strategiczny Planet Partners, ekspert i praktyk zarządzania kryzysowego z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacyjnej. Pracowała jako rzecznik prasowy i kierownik działu PR krakowskiego lotniska, dziennikarka w Radiu Kraków, PR Manager w Instytucie Książki, Międzynarodowym Centrum Kultury i Agencji Wenecja. Dla Krakowskiego Holdingu Komunalnego opracowała i zrealizowała kampanię na temat spalarni odpadów, zakończoną podpisaniem umowy społecznej oraz wyróżnioną w konkursie Złote Spinacze Związku Firm Public Relations. Pracowała także dla spółki Drogowa Trasa Średnicowa przy organizacji konsultacji społecznych. Autorka książki „Kryzysowe public relations”.

fot. 123rf.com/zdj. ilustracyjne
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ