Warsztaty dla rzeczników: Informowanie lokalnych społeczności, zarządzanie komunikacją kryzysową [TYLKO DLA 15 osób]
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, z aktywnym udziałem uczestników, którzy biorą udział w dyskusji, analizie case studies, wykonują zadania szkoleniowe, a następnie otrzymują od trenera informację zwrotną. W praktycznym szkoleniu udział może wziąć maksymalnie 15 osób; liczy się kolejność zgłoszenia.
![Warsztaty dla rzeczników: Informowanie lokalnych społeczności, zarządzanie komunikacją kryzysową [TYLKO DLA 15 osób] Warsztaty dla rzeczników: Informowanie lokalnych społeczności, zarządzanie komunikacją kryzysową [TYLKO DLA 15 osób]](Resources/ar/59751/59835/1543576213a66cc4.jpg)
Przekazywane treści są zgodne z aktualnym stanem przedmiotowej wiedzy, trendami zachodzącymi na rynku komunikacji marketingowej, oparte o najlepsze praktyki dostępne na polskim rynku oraz doświadczenie trenera.
Szkolenie obejmuje dwa bloki tematyczne. Pierwszy to wiedza ekspercka dotycząca mechanizmów komunikacyjnych, zasad i etapów tworzenia strategii komunikacyjnych do lokalnych społeczności oraz zarządzania komunikacją w kryzysie. Drugi blok tematyczny obejmuje planowanie działań komunikacyjnych z wykorzystaniem techniki burzy mózgów.
1. Zasady budowania relacji ze społecznościami lokalnymi. Oczekiwania społeczności lokalnych wobec spółek miejskich – obawy i nadzieje.
2. Analiza case studies - najczęściej popełniane błędy i wzory do naśladowania.
3. Strategia komunikacji:
- wyodrębnienie i analiza grup docelowych
- określenie celów strategicznych
- budowa przekazu – key message, argumenty, odpowiedzi na wątpliwości.
4. Realizacja działań:
- przygotowanie materiałów informacyjnych, dobór narzędzi komunikacji
- jak wykorzystać media i social media
- jak mierzyć skuteczność działań.
5. Zarządzanie kryzysem:
- jak rozpoznać i zniwelować potencjalne zagrożenia
- złote zasady komunikacji kryzysowej
- dialog z oponentami/krytykami/mediami
- dlaczego warto mieć manual kryzysowy.
5. Informowanie w praktyce – praca w grupach nad rozwiązaniem problemu komunikacyjnego.
Trener – Urszula Podraza, Partner Strategiczny Planet Partners, ekspert i praktyk zarządzania kryzysowego z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacyjnej. Pracowała jako rzecznik prasowy i kierownik działu PR krakowskiego lotniska, dziennikarka w Radiu Kraków, PR Manager w Instytucie Książki, Międzynarodowym Centrum Kultury i Agencji Wenecja. Dla Krakowskiego Holdingu Komunalnego opracowała i zrealizowała kampanię na temat spalarni odpadów, zakończoną podpisaniem umowy społecznej oraz wyróżnioną w konkursie Złote Spinacze Związku Firm Public Relations. Pracowała także dla spółki Drogowa Trasa Średnicowa przy organizacji konsultacji społecznych. Autorka książki „Kryzysowe public relations”.
Komentarze