Partner serwisu
10 czerwca 2021

Darmowa usługa pomaga wykryć awarię w domowej instalacji

Kategoria: Aktualności

Z platformy e-BOK Sądeckich Wodociągów korzysta prawie 3500 osób. Liczba nowych użytkowników systematycznie rośnie. Usługa daje wiele możliwości, a dzięki połączeniu jej z odczytem wodomierzy on-line (poprzez koncentratory) pomaga wykryć wyciek w instalacji wewnętrznej klienta.

Darmowa usługa pomaga wykryć awarię w domowej instalacji

Dzięki systemowi elektronicznej obsługi klienta wiele spraw można załatwić z pozycji swojego komputera lub telefonu komórkowego. Wystarczy:

Wejść na stronę swns.pl.

Kliknąć ikonkę e-BOK. 

Zarejestrować się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.

 

 

Korzystając z usługi e-BOK klient zyskuje m.in.:

•             szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami,

•             elektroniczne płatności,

•             bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody,

•             powiadomienie SMS o nadmiernym zużyciu wody (podejrzenie awarii).

Dodatkowo w zakładce „sprawy” można wybrać opcję miesięcznych (zamiast kwartalnych) rozliczeń z przedsiębiorstwem.

Więcej informacji można uzyskać pod numerami telefonów: 18 41 41 228, 18 41 41 216, 18 41 41 217. 

źródło: SWNS
fot. SWNS
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ