Darmowa usługa pomaga wykryć awarię w domowej instalacji
Z platformy e-BOK Sądeckich Wodociągów korzysta prawie 3500 osób. Liczba nowych użytkowników systematycznie rośnie. Usługa daje wiele możliwości, a dzięki połączeniu jej z odczytem wodomierzy on-line (poprzez koncentratory) pomaga wykryć wyciek w instalacji wewnętrznej klienta.

Dzięki systemowi elektronicznej obsługi klienta wiele spraw można załatwić z pozycji swojego komputera lub telefonu komórkowego. Wystarczy:
Wejść na stronę swns.pl.
Kliknąć ikonkę e-BOK.
Zarejestrować się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.
Korzystając z usługi e-BOK klient zyskuje m.in.:
• szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami,
• elektroniczne płatności,
• bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody,
• powiadomienie SMS o nadmiernym zużyciu wody (podejrzenie awarii).
Dodatkowo w zakładce „sprawy” można wybrać opcję miesięcznych (zamiast kwartalnych) rozliczeń z przedsiębiorstwem.
Więcej informacji można uzyskać pod numerami telefonów: 18 41 41 228, 18 41 41 216, 18 41 41 217.
Komentarze