Koronawirus. Wodociągi Dębickie oferują pomoc dla swoich klientów
Spółka Wodociągi Dębickie, w związku z pandemią COVID-19 przedstawiła kilka propozycji osłonowych dla swoich klientów. Na pomoc mogą liczyć zarówno odbiorcy indywidualni, jak również mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, a także podmioty świadczące niekomercyjne usługi dla mieszkańców - podaje portal Nasze Miasto.

Spółka Wodociągi Dębickie, w związku z pandemią COVID-19 przedstawiła kilka propozycji osłonowych dla swoich klientów. Na pomoc mogą liczyć zarówno odbiorcy indywidualni, jak również mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, a także podmioty świadczące niekomercyjne usługi dla mieszkańców.
KLIENCI INDYWIDUALNI
- Klienci indywidualni mogą złożyć wniosek o odroczenie do 3 miesięcy terminu płatności faktur za marzec, kwiecień, maj 2020r.
- Klienci indywidualni mogą złożyć wniosek o rozłożenie na raty płatności faktur za marzec, kwiecień, maj 2020r.
- Płatność może być rozłożona na max. 3 raty, płatne w okresie do 30 listopada 2020r.
- Ulgi wymienione w pkt 1 i 2 dotyczą Klientów, którzy nie mają zadłużenia dłuższego niż 2 okresy rozliczeniowe, poprzedzające marzec 2020r.
- Za opóźnienia w płatności faktur wystawionych w kwietniu, maju i czerwcu 2020r., nie dłuższe niż 3 miesiące, nie będą naliczane odsetki.
- Do końca czerwca 2020r. wstrzymane zostało wysyłanie upomnień i wezwań do zapłaty, nie będą kierowane sprawy na drogę postępowania sądowego.
- Do końca czerwca 2020r. wstrzymane zostało odcinanie przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych dla odbiorców zalegających z płatnościami za wodę i ścieki.
- Usuwanie awarii na przyłączu wodociągowym należącym do klienta wykonywane będą do końca czerwca 2020r. bezpłatnie przez Wodociągi Dębickie.
źródło: naszemiasto.pl
fot. 123rf.com/ zdjęcie ilustracyjne
Komentarze