MPWiK Warszawa: Obsługa klientów - działania prewencyjne
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji informuje, że Dział Obsługi Klienta od dnia 12.03.2020 roku będzie nieczynny do odwołania. Nie będzie również możliwości załatwiania spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibach Spółki.

Jak podają Wodociagi:
W trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, uprzejmie informujemy, że Dział Obsługi Klienta będzie nieczynny od dnia 12.03.2020 r. do odwołania.
Zachęcamy do kontaktu:
- telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00;
- listownie na adres: MPWIK w m. st. Warszawie S.A., pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
- poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
- Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK);
- poprzez fax: 22 445 50 05
Za niedogodności związane z zaistniałą sytuacją przepraszamy.
Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.
źródło: mpwik.com.pl
fot. 123rf.com/ zdjęcie ilustracyjne
Komentarze