Partner serwisu
12 marca 2020

MPWiK Warszawa: Obsługa klientów - działania prewencyjne

Kategoria: Aktualności

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji informuje, że Dział Obsługi Klienta od dnia 12.03.2020 roku będzie nieczynny do odwołania. Nie będzie również możliwości załatwiania spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibach Spółki.

MPWiK Warszawa: Obsługa klientów - działania prewencyjne

Jak podają Wodociagi:

W trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, uprzejmie informujemy, że Dział Obsługi Klienta będzie nieczynny od dnia 12.03.2020 r. do odwołania.

Zachęcamy do kontaktu:

  • telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00;
  • listownie na adres: MPWIK w m. st. Warszawie S.A., pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
  • Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK);
  • poprzez fax: 22 445 50 05

Za niedogodności związane z zaistniałą sytuacją przepraszamy.

Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.

źródło: mpwik.com.pl
fot. 123rf.com/ zdjęcie ilustracyjne
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ