Partner serwisu
18 lipca 2019

Warsztaty dla rzeczników: Budowanie reputacji spółek miejskich poprzez działania komunikacyjne

Kategoria: XXII Kongres WOD-KAN-EKO

14 listopada 2019 r. odbędzie się druga edycja warsztatów dla przedstawicieli miejskich spółek, odpowiedzianych za komunikację i działania marketingowe swoich jednostek. Zainteresowany, zainteresowana? Zapoznaj się z programem i zgłoś swój udział! Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Warsztaty dla rzeczników: Budowanie reputacji spółek miejskich poprzez działania komunikacyjne

Szkolenie ma charakter warsztatu, z aktywnym udziałem uczestników, dzielących się swoimi doświadczeniami, rozwiązującymi wspólnie zadania ćwiczeniowe i biorących udział w dyskusji. Przekazywane treści są dostosowane do specyfiki działania jednostek miejskich, uwzględniają aktualny stan przedmiotowej wiedzy i trendy komunikacji marketingowej.

Trener – Urszula Podraza, Partner Strategiczny Planet Partners, ekspert i praktyk zarządzania kryzysowego z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacyjnej. Pracowała jako rzecznik prasowy i kierownik działu PR krakowskiego lotniska, dziennikarka w Radiu Kraków, PR Manager w Instytucie Książki,Międzynarodowym Centrum Kultury i Agencji Wenecja. Dla Krakowskiego Holdingu Komunalnego opracowała i zrealizowała kampanię na temat spalarni odpadów, zakończoną podpisaniem umowy społecznej oraz wyróżnioną w konkursie Złote Spinacze Związku Firm Public Relations. Pracowała także dla spółki Drogowa Trasa Średnicowa przy organizacji konsultacji społecznych. Autorka książki „Kryzysowe public relations”.

Agenda szkolenia
14 listopada 2019, od godziny 9:00 do godziny 16:00 (w tym przerwy i obiad)


1. Wizerunek spółki miejskiej. Zmiana pozycjonowania z firmy usługowej na
przedsiębiorstwo pełniące strategiczne cele w życiu społeczności lokalnej:
a. strategia
b. taktyka


2. Działania edukacyjne, popularyzatorskie:
a. obszary
b. grupy docelowe
c. narzędzia
d. inspiracje

3. Media lokalne – sprzymierzeniec czy wróg – to zależy od Ciebie. Jak ułożyć relacje z
lokalnymi redakcjami


4. Social mediowy niezbędnik:
a. zasady, netykieta
b. zasoby: bazy danych, bezpłatne zdjęcia etc.
c. przydatne aplikacje
d. jak korzystać ze statystyk


5. Kryzys w czasach social media:
a. po pierwsze monitoring
b. kryzys czy tylko incydent? jak oceniać potencjalne skutki problemów
c. do and don’ts – czyli jak się (nie) komunikować
d. case study – praca w grupach


6. Organizacja wydarzeń
a. konferencja prasowa
b. dni otwarte, udział w imprezie plenerowej
c. uroczystość (otwarcie obiektu, wmurowanie kamienia węgielnego, etc.)

W warsztatach mogą wziąć udział uczestnicy XXII Kongresu WOD-KAN-EKO po wcześniejszym zgłoszeniu chęci udziału i otrzymaniu akceptacji od organizatorów (ze względu na ograniczoną liczbę miejsc). Istnieje również możliwość wykupienia udziału w samych warsztatach.

Całość spraw organizacyjnych prowadzi Rafał Ruczaj, z którym można skontaktować się pod numerami telefonów 792 679 047 lub 32 415 9774 wew. 16, a także mailowo pod adresem: rafal.ruczaj@e-bmp.pl.

fot. 123rf.com
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ