Kampania Nie Śmieć w Sieć nagrodzona
23 maja br. podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki Konkursu Kampania Społeczna Roku 2015.
Realizowana przez Aquanet kampania "nie śmieć w sieć" została doceniona przez jury konkursu i zdobyła nagrodę w kategorii Kampania o tematyce ekologicznej. Kampania była prowadzona we współpracy z agencją About ad.
Zdaniem jury konkursu kampania "nie śmieć w sieć" przekazywała ważne informacje, które często są nieznane odbiorcom. Doceniono podjęcie niełatwego tematu w inspirujący sposób, a także intrygujące hasło i wysoki poziom językowy kampanii.
Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partner strategiczny to Polpharma. Partnerzy konkursu to: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Związek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Arctic Paper, Teatr Kamienica.
Więcej informacji na temat kampanii można znaleść tutaj a o konkursie tutaj
Źródło i fot.: Aquanet