Niedziela, 25 czerwca 2017 r.

Imieniny: Wilhelma, Doroty KONTRAST

wke2017 ietu
Partner serwisu:
7-8 listopa 2017 odbędzie się XX Kongres WOD-KAN-EKO. Więcej znajdziesz TUTAJ. *** 7-8 listopa 2017 odbędzie się XX Kongres WOD-KAN-EKO. Więcej znajdziesz TUTAJ. ***

Firmy wodociągowe mają coraz lepszy wizerunek

29.12.2016

– Należy otwarcie powiedzieć, że firmy wodociągowe mają coraz lepszy wizerunek oraz PR. To zasługa ich samych, a przede wszystkim zasługa działań, które podejmują i inicjują – powiedział Sławomir Grucel, specjalista ds. Public Relations MPWiK Sp. z o.o. Jaworzno.

Działania te wymierzone są w kierunku klientów, których wymagania wobec monopolisty czy spółki samorządowej wciąż rosną. Tak jak od większości, tak i od nas mieszkańcy oczekują standardów, wciąż zmieniającej się jakości. Nie zrezygnują i nie pójdą do innej firmy, ale wiedzą, że to, co otrzymują od spółek wod-kan jest finansowane z ich kieszeni. co ważne, same firmy wodociągowe zrozumiały i zaczęły to dostrzegać oraz wykorzystywać w swoich relacjach. Odrobiły lekcję.

Social media
Inwestują już nie tylko w gadżety, nowoczesne technologie, ale także w badania i akcje informacyjno-edukacyjne, a także w różne kanały komunikacyjne. chcą być bliżej swoich odbiorców, dać im coś, nawiązać przyjacielskie relacje i zakomunikować: „Jesteśmy tu dla ciebie. zobacz, jak się zmieniliśmy”. Śmiało też wchodzą w sferę mediów społecznościowych, czy youTuba, trafiając tym do młodszego pokolenia. To ważne, bowiem będąc często „na świeczniku”, poprzez social media można więcej dowiedzieć się o sobie, skomentować, powiedzieć coś w nietypowy sposób, pokazać się z innej strony, a także szybko zareagować na nieprawdziwe informacje. Należy pamiętać, że na wizerunek przedsiębiorstwa wod-kan pracują wszyscy pracownicy, a zwłaszcza ci, którzy są na pierwszej linii w kontaktach z mieszkańcami. Mówimy tu o pani z Biura Obsługi Klienta czy o pracowniku, który jedzie usuwać awarię lub budować przyłącz. Jeśli oni nie będą świadomi celów firmy i nie będą ich eksponować w swojej codziennej pracy, to wszystko może okazać się zbyt kruche. Możemy przez lata budować swój wizerunek, a wystarczy chwila, by go zniszczyć. Tak więc nie tylko ładne opakowanie, ale i wnętrze jest ważne, a w tym przypadku inwestycja w ludzi i komunikację wewnętrzną, w którą wodociągi również zaczęły inwestować.

Fot.: MPWiK Jaworzno

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.